Успешен флирт, Мадлен*

Внимавай, че във някой ден

и теб следи една Мадлен…


Знам. Няма нужда да говориш. Чула съм истината, видяла съм я, прочела съм я в линиите по дланите ти.  Разбирам я и я приемам. Не съм онази – единствената, неповторимата. Аз съм другата – поредната. Последната. Последното пристанище в твоя закъснял път. Позволи ми да те докосна, остави ме да те обичам по моя си начин.

Не, не си тръгвай – пиян си. Да, можеш да спиш в леглото ми. Аз ще ти простя. Ще ти простя и умората, и малките прегрешения. Ще забравя за снимката в портфейла ти, за аромата, за вкуса, който пазиш в спомените си. Ще се направя, че не виждам Мадлен да се разхожда в зениците ти. Че не я усещам на устните ти. Но тя, като всяка друга Мадлен е останала по теб, вътре в теб. В тихата ярост на разбитото ти сърце. В непремерената сила, с която мъжките ти ръце стискат крехките ми китки. В болката, която ми причиняваш, опитвайки се да убиеш нея. И те разкъсва отвътре, тази поредна Мадлен.

Ела при мен. Аз ще лекувам тъгата ти. Знам, че си й дал сълзите си и сега пресъхналите ти зеници ослепяват. Ела при мен, за да налея сълзите си в парещите ти очи. Ела, за да излекувам умората ти. Разкажи ми пак щом искаш. Няма значение, че вече си го правил. Говори ми, не оставяй Мадлен да изгаря в гърлото ти. Един ден и ти ще понесеш удари, предназначени за някой друг. За моят Мадлен от мъжки пол, който тогава ще се подвизава из зениците ми. Някой ден и ти ще изливаш сълзите си в пресъхналите ми очи, за да не ослепея внезапно.

Не се извинявай. Аз ще се престоря, че не е било. Знам, че не беше на себе си и не искаше да го направиш. Знам. Знам, че не ме целуна ти, а Мадлен…

*Ваня Щерева – Успешен флирт, Мадлен

(С любезното съдействие на Ангел)

http://vbox7.com/play:540d782b

5 коментара so far »

  1. 1

    niki said,

    bravo mila pak si mnogo dobra ako znae6 kolko dylgo 4akah taq publikaciq i vse proverqvah li proverqvah :)) nadqvam se da ima sledva6ta skoro

    • 2

      ladysunshine said,

      Работя по новия пост, ама нещо не мога да го доизпипам. Чак не ми дава мира. Но ще се постарая в най-скоро време да се появи тук. И надявам се да ви хареса 🙂

  2. 3

    Nad said,

    Пиши по-честичко!!!…Толкова рядко мога да се порадвам на нещо написано семпло, но с много чувство! Отвсякъде ме заливат комерсиални и изкуствено накъдрени мисли…

  3. 4

    Емил said,

    Пиши по-рядко, че да им се радваме повече (: Пък ако може изобщо :Р *hug*

  4. 5

    NoComment said,

    Има една коричка на устната му и тя е под формата на малко шипче на отдавна увяхнала роза; нейното име е мръсно и стели безброй аромати и тяга в белите му дробове, та когато издиша, и тази коричка се повее от диханието му, тя крещи своето име: МАДЛЕН


Comment RSS · TrackBack URI

Вашият коментар